Matjaz M. wrote:

V soli bomo postavili 2 racunalnika, nekaksna imitacija cybercafeja. Gor bo predvidoma x.org/xfree, in neko spodobno namizje, katero to se ne vem. V vsakem primeru na zacetku ne potrebujem, pravzaprav niti nocem, nicesar razen Mozilla Firefox oz. Konqueror. Okolje je namrec zelo sovrazno :-) Diska je za slaba 2 GiB. Najprej mi je v oci padel LFS, o katerem pravzaprav nisem imel pojma. Sedaj vidim, da je dela precej. Pozna kdo kak primeren distro?

hvala,

matjaz

Uh. Prehitro obupal. Tole sem nasel:

http://www.linuxlinks.com/Distributions/Mini_Distributions/

Zdaj me zanima nekaj drugega. Kako onemogociti uporabnikom pcja, da bi restartali/ugasnili racunalnik preko ukazne vrstice/start menija na namizju. Omarica s pcjem bo zaklenjena.

lp,