Rok Krajnc wrote:

Probal sem vse od UTF-8 do ISO-8859-2 pa nic od tega. Naredil sem tudi
reconfigure sistema, pa nic. Tudi ce kreiram novega "frisnega" userja
ni nic drugace. Mogoce bi pomagal kaksen diff sistema, ki deluje in
sistema, ki ne. Ceprav se mi sanja ne kako oz. ce je to sploh mozno.

lp Uros

Mogoce nimas nastavljenih/instaliranih pravih fontov? Ce ti v konsoli
pise ?, ocitno preprozna 'nase' znake, vendar verjetno ne najde pravega
'glifa'.

To je bil problem pri meni, ko sem na slacka namestil neko beta verzijo
KDE-ja - preprosto ni hotel izpisovati "c"s"z (mislim, da je bilo celo
tako, da so "c"s"z bili prikazani v programih, menujih itd., nikjer jih
pa nisi mogel vnasati preko tipkovnice). Ko sem namestil originalno
verzijo KDE-ja, ki je bila v slacku, so "c"s"z zaceli delovati normalno.

Ja, simum KDE 3.5 beta, ceprav se vceraj spravil nazaj na 3.4. Ampak situacijo ostaja. A se da kako preverit kateri fonti so na voljo? mislim vizualno.

lp Uros