Nekaj informacij boš dobil tudi na <www.pingo.org>. Pingo 4.x bazira na FC4, Pingo 3.x pa na FC2. Toliko da reklamiram domačo robo.

Pozdrav,

Jože

Igor Kresnik pravi:
Mene pa zanima kakšna je razlika med FC4 in Centosom (namestitev, nastavitve, dostop do ostalih datotečnih
sistemov Fat32, Ntfs, Htfs...)?

LP,
Igor

Blaz Podrzaj pravi:
On Thu, 27 Oct 2005, [UTF-8] Jurij Reť�i� wrote:

Prejsnji teden sem na dveh x86_64 masinah nadgradil Centos 4.1 na 4.2.
Opazil sem, da od takrat ne dela vec syslog, saj se zapisis tisti dan
nehajo.

Ce syslog pozenem rocno, zajamra, da ne najde datoteke libc.so.6 . ???

Lahko da ti sysloga iz meni neznanega razloga ni nadgradil.
Primerjaj verziji in v primeru da sta različni zadevo nadgradi
ročno z DVDja.

lp,B

--

P.S. My dear haters. Go /dev/null/nullify/yourself together with your