Iztok Kham pravi:
Lep pozdrav!

Nadgradil sem sistem na prenosniku in sedaj mi v KDEju ne dela touchpad. Gumbi delujejo (lahko klikam). Poskusil sem že izklopiti touchpad v nadzornem središču in tudi vse drugo možno sem vklapljal in izklapljal a zadeva se ne spremeni.
Najbolj hecno pa je, da v KDM-ju in Gnomeu touchpad dela BP.

Kakšna ideja?

-- Iztok

Priklopi navadno miško PS/2, infrared ali usb in potem poskusi nastaviti na touchpad. Lahko ti manjka kaka komponenta KDE, knjižnica ali gonilnik. Lahko imaš čisto preprosto aktivirano emulacijo miške s tipkami (no, v tem položaju je to lahko nujnost, ne bom pametoval).

Kot Logitech obsedenec sem poskusil tudi eno noname Genius kompatibilno serijsko, a sem bil preveč navajen na obliko in kolešček... . Poznam tvoje občutke.

Pri meni je drugače KDE 3.4.2.

Pozdrav,

Jože

--
Fire yourself into the Internet with Firefox!
Open your documents with Openoffice.org! Run them both on a happy Linux box.