re

On Tue, 2005-12-13 at 14:21 +0100, Robert Ludvik wrote:

> Zna RT (Request Tracker, http://www.bestpractical.com/index.html)
> delati
> tako:
> - nekdo odpre nov ticket (nalogo) in ga dodeli 5 osebam
> - ko vseh 5 oseb izpolni nalogo je ticket zaključen

V bistvu vem kaj mislis, vendar si moras koncept malo drugace
predstavljati. Da, je izvedljivo vendar je zadeva naslednja.

Request1 (Globla - 5 ljudi mora nekaj narediti)

  |--- Request2 (oseba 1)
  |--- Request3 (oseba 2)
  |--- Request4  ...
  |--- Request5  ...
  |--- Request6  ...

Torej na podlagi enega novega ticketa se odpre 5 novih, ki se dodelijo
potrebnim oseba z to relacijo, da je osnovni odvisen od vseh 5-ih, kar z
drugimi besedami pomeni, da ne mores razresit (resolvat) Request1,
dokler ni resenih vseh podrejenih zahtevkov npr.

> Torej ko vseh 5 ljudi opravi enako nalogo (vsak na svojem koncu
> recimo) in ko vseh 5 to potrdi, je stvar zaključena.

no vseh 5 oseb mora svoj zahtevek koncati, da lahko zapres pac osnovni
zahtevek, da je potrebno npr nekaj narediti.

> Sem prebiral dokumentacijo pa nisem siguren, če to zna.

Da, ce gledas zgornji koncept.

> Morda kakšno drugo orodje, ki zna delati take stvari?

.. kar se taksnih in drugacnih stvari tice je RT dalec pred vsemi
ostalimi tovrsnimi orodnji. Je pa res, da si zelo vezanj naj, ga moras
tudi nastudirat in mogoce tudi sam znotraj RTja naprogramirat doloceno
proceduro obnasanja.

lp,
 Andraz

--