Sproti jih briši s strežnika, ko jih pobereš, pa bo.
igor Kressnik wrote:
Jaz pa imam thunderbird nastavljen tako da do pošte dostopam iz Winsow in linuxa. medem ko mi se šporočila v linuxu odpirajo normalno hitro, mi v vindowsih traja nekaj sekund.
To velja le za mapo Prejeto. Pisma v ostalih mapah se normalno odpirajo

LP, Igor

Gupy the Fish pravi:
ja, to razumem, samo trik je v tem, da mi je sent folder premaknil v cca
1 uri (nekje 5000 sporocil).
Inbox pa jih ima manj, pod 4000 in ne gre. Premakne jih 20, 30 in potem
konec.
To me bega :)

Matija Grabnar wrote:
Gupy the Fish wrote:
Ok, zdaj pa me se zarad firbca zanima zakaj noce sam thunderbird moovnit
vsebine
Ne vem, v cem je problem pri tebi - meni to dela. Je pa res, da se nisem
skusal
premakniti par tisoc sporocil naenkrat. Brisanje 10000 sporocil (spam
folder),
recimo, traja kar precej dolgo. Premikanje najbrz traja dlje, ker je
treba podatke
se prestaviti...

Matija

--