Zdravo,

2006/4/7, Gregor Berginc <[EMAIL PROTECTED]>:

> To ne drži. Zato pa sta dve stranki. Jaz zakriptiram s tvojim javnim, ti z
mojim javnim, odkriptirava pa lahko samo oba skupaj vsak s svojim
privatnim

Cakaj... Kaj ni to povsem skregano z digitalnim podpisom? Jaz sem

Je. Bolj smiselno bi bilo, da obe stranki podpišeta dotični dokument.

Za konec se to... Kako v takih primerih prepreciti zlonamerne
streznike? Saj lahko streznik enostavno spremeni pred podpisom z mojim
javnim kljucem...

Za podpisovanje se uporablja tvoj ZASEBNI ključ, ne javni. Javni se uporablja za preverjanje podpisa (ali pa za šifriranje dokumentov kadar je zaželjen varen prenos le teh).

Lp,

Marko