> zanima me, ce se da ze takoj na zacetku narediti raid 1 ali je to mogoce
> sele po osnovni instalaciji na prvi disk disk.
>
> Ce ima kdo kaksen pameten link bi ga bil zelo vesel.

V bistvu nekako ni razloga, da bi ga naredil takoj na začetku, ker ne rabiš
nobenega kopiranja ali kaj takega. Vse skupaj ti vzame 5 minut:

http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2005/11/10/FreeBSD_Basics.html?page=1

P.S.: To je lista glede GNU/Linux operacijskega sistema. Priporočam ti, da
podobna vprašanja odslej zastavljaš na [EMAIL PROTECTED], kamor se prijaviš
tukaj: http://lists.si.freebsd.org/mailman/listinfo/freebsd .

LP,
begin:vcard
fn;quoted-printable:Nejc =C5=A0koberne