> Vem da tema ni primerna za tukaj, ker uporabljam windowse, ampak nikakor
> mi ne uspe naredit naslednje zadeve-

Če to veš, potem odslej piši na LUGOS-BLA. To je posebna lista za stvari,
ki niso povezane z Linuxom.

> rad bi vzpostavil povezavo na dveh računalnikih in sicer na enem
> računalniku imam dve mrežni kartici na eno gre kabel iz adsl modema iz
> druge kartice pa gre kabel (cross over) na drug računalnik.

Zadnjič ti je falil cross-over kabel, ne?

> Na prvem sem naredil network setup wizard isto na drugem oba resetiral
> ampak ne gre, na drugem ne dela internet, lokalno povezavo pa imam na
> obeh računalnikih.
> Na drugem računalniku sem tudi naredil povezavo za siol isto kot imam na
> prvem (geslo, upor. ime) a se ne poveže preko tega.

Seveda, saj se ne more. Na prvem računalniku nastavi Connection sharing,
tako da bo lokalna mrežna kartica dobila IP naslov 192.168.0.1 (to naredi
Windows avtomatično). Na drugem nato nastavi na mrežni kartici IP naslov
recimo 192.168.0.2, maska 255.255.255.0 in default gateway/router/prehod,
karkoli pač že, nastavi na 192.168.0.1. Nastavi še DNS naslove (od tvojega
ISPja) in stvar bi morala špilati.

LP,
begin:vcard
fn;quoted-printable:Nejc =C5=A0koberne