Joze Klepec pravi:
Fantje in punce, en resnično rare Q.

Imam en tupi glupi oldfashioned telefon na številčnico, star cca. 40-50 let. Čepel je nekje v eni kleti, potegnil sem ga ven in opucal vseh teh saj, prahu,, mačk in vsega sranja. Kako to arheološko čudo zdaj priklopit skupaj PCjem, ki laufa linux in ima modem ADSL, da bi sem pa tja zavrtel to staro ropotuljico? Verjetno bi šlo to nekako tako kot analogni modem/fax, ampak tadva sta že iz čisto druge zgodbe.

Aja, direktno dostopno imam ADSL linijo s parico direkt iz razdelilnika (switcha ISDN/ADSL), da je hec še večji. Linija z ISDN je po ptt logiki speljana na totalno drug kraj bajte, omrtvičili so nam pa še dve, bogve zakaj. Če je kakšen od Talekoma ali Siola, bo že vedel natančen odgovor. Upam, da ga bo tudi poslal na seznam.

Ponedeljek, 21. avgusta 2006, ob 18. uri

   Napoved vpliva vremena na počutje

Občutljivi ljudje bodo imeli z vremenom povezane težave, tudi nekateri bolezenski znaki bodo še okrepljeni. Zvečer in v noči na torek bodo vremensko pogojene težave postopoma oslabele.
Priporočamo večjo previdnost.

Jap... :)