On Fri, 15 Sep 2006, Gupy the Fish wrote:

> Res ne mislim nekih hudih debat vodit tu okoli. Instaliral sem si
> vmware. Ce zato clovek rabi znanje 4 let racunalniskega faksa pa je
> morda res boljse, da taki uporabniki vsi skupaj iz odprtokodnih OS-ov

Sem že napisal... če si end-user potem rabiš predefiniran zaprt sistem
(zaprt v smislu varnosti pred uporabnikom samim), kjer boš imel svoje
programe nameščene in nič ne boš mogel spreminjati in "tweakati". V
nasprotnem primeru se lahko pojavijo problemi "beyond your comprehension",
da ne govorim o tem da verjetno odgovorov na vprašanja in razlag verjetno
tudi ne bi razumel. Pa to ne pomeni nič slabege. Gre za to, da se imaš za
end-userja po drugi strani pa drezaš v reči o katerih nočeš oziroma ne
želiš imeti pojma.

Če nekdo postavlja VoIP strežnik ali streaming strežnik, jaz od njega prvo
pričakujem, da bo zadevo znal implementirati v obstoječi OS, če pa zraven
doda še, da je moral nekaj "popatch-ati", sem pa že skoraj siguren da bi
moral vedeti kaj počne ko je govora o prevajanju/kompajlanju kernela ali
modulov.

Tisto o "neprebranju" oziroma površnem branju navodil na strani E-davkov
sem smatral kot "mishap", zdaj pa vidim da tebi dejansko ni do branja
navodil ampak bi rad, da ti vse skupaj dela po enem stisku miškinega
gumba. Sorry ampak drugega ti ne morem reči kot to, da "U*IX filozofija"
ni v tvojem načinu razmišljanja in ti priporočam Windows ali OS X.

lp,B