Nekoč se mi je podobno dogajalo, da je winXP neko spletno stran odprl, v fedora pa ne (ne glede na brskalnik). Zadevo sem rešil tako, da sem z etherealom (sedaj wireshark, uporabiš lahko npr. tudi tcpdump) snifal promet iz obeh sistemov in gledal parametre TCP/SYN paketov. Nato sem v fedori enega po enega nastavljal iste TCP/IP parametre (v /proc/sys/net/ipv4/), kot jih je imel winXP sistem, in vsakič poskušal, če stran odpre. Po nekaj poskusih je zadeva delovala, mislim pa, da sem spremenil nekaj glede MTU, pa nisem več prepričan.

Upam, da bo kaj pomagalo.

LP, Tadej