Živjo,

vem, da to ni mailing lista namenjena Javi, ampak po netu mrgoli raznih mailing list in ne bi rad brcal v temo... Skratka, problem je sledeč: rad bi prevedel in pognal aplikacijo, ki ima naslednjo strukturo imenikov:

biotextEngine/utils/
biotextEngine/xmlparsers/
biotextEngine/xmlparsers/medline/

Korenski imenik je biotextEngine/, v vsakem od končnih imenikov pa so *.java datoteke. Dva dni sem se igral s postavljanjem -classpathov in -sourcepathov in zdaj mi ni več jasno kako naj zadevo poženem. Superclass je datoteka NodeHandler v mapi biotextEngine/xmlparsers/.

Lepo prosim bolj izkušene od mene, da mi pomagajo s kakšno sugestijo, kje naj začnem...

LP, Andrej

PS: source datoteka je dostopna na naslovu: http://biotext.berkeley.edu/code/medline-schema/MedlineParser.tar.gz