Ja ja, kar se tice obrazlozitve zakaj in koko bos to uporabljal mi je
zdaj jasno
- nek produkcijski sistem, ki se ga ne dira, spreminja se samo baza, ki pa je
itak verjetno na kaksnem SAN-u?

Kar se tice pa SW/HW RAID-a... ne vem nic. Ne vem niti ali je to SATA/IDE/SCSI
zadeva. Ce je SATA/IDE potem je 90% da gre za fake RAID, to je SW RAID
z legacy
gonilnikom v BIOS-u plus pripadajocim gonilnikom za OS. Sploh pa se
redko zgodi,
da je ze kar na plati prilotan kaksen resen RAID kontroler.

Ce ne uporabljas LVM-ja in nimas ravno 10+ particij na disku ti za tole
priporocam partimage/partimaged. Zadeva je sila preprosta in dela prek mreže.
Bekapiras (partimage) sicer vsako particijo posebej vendar samo
podatke, ki jih
lahko on-the-fly kompresiras in posiljas direktno na server
(partimaged), lahko
pa jasno tudi na USB disk.

http://www.partimage.org/

lp,B

Quoting Linux User <[EMAIL PROTECTED]>:

Kar se ti?e RAID-a, ta hip ne morem to?no povedati, bi moral pogledati.
Vsekakor je strojna zadeva, ki je na mati?ni plo??i. Naredil sem ga z
utility-jem, ki ga je mo?no zagnati takoj po POST-u. Pri instalaciji
Windowsa sem sicer moral nalo?iti nek driver, da je sploh videl disk,
vendar dvomim, da ima to kaj veze s tem, da bi bil raid v resnici
softwareski (serverjev je ve?, na nekaterih zaradi posebnih zahtev te?e
Windows, na drugih Linux).

Ne, ne bi delal backupa, ki bi ga periodi?no obnavljal. Gre za to, da
postavim server in ko je kon?an, naredim klon. Na njem se kasneje
spreminja samo podatkovna baza, za backup katere pa skrbim s cronom in
nima veze z mojo te?avo. Res je cilj vsega tega ?im kraj?i downtime,
torej zamenjava diska s klonom, osve?itev baze, pa je stvar kon?ana. Kot
vidi?, ni nevarnosti, da bi bil disk ?e "partially corrupt" in bi si
pokvaril backup.

LP

Blaz Podrzaj pravi:

Quoting Linux User <[EMAIL PROTECTED]>:

sicer trenutno ne morem pogledati na server, ampak vem, da imam
nastavljen
strojni raid v Biosu. A ni to potem tako, da OS niti ne ve, da gre za
raid?
Da se vse odvija le na nivoju strojne opreme?

No, poglej kateri HW RAID imas, da bomo vsaj priblizno vedeli s cim
upravljamo.

Sicer pa ce te prav zastopim hoces imeti backup diska (ki ga bos
periodicno
obnavljal) samo zato, da bo down time v primeru korupcije
obstoje&#269;ega
mirrorja ali hkratni odpovedi obeh diskov krajsi? Kaj pa v primeru, da
bo disk
ali katera od particija v casu ko bos delal klon ze " partially
corupt" ti pa
tega ne bos vedel? V tem primeru bos naredil klon ki ne bo 100%
delujoc in bo
down time zato v koncni faze se daljsi.

Upam da imate backup... ali je to domaca masina za igrat?

lp,B