re

On Thu, 2006-11-23 at 09:59 +0100, Joze Klepec wrote:
> Takole - zanima me, če kdo vidi kak očiten problem, napako.

Ja, da svoje velike namene posiljas na listo .. ker dvomim, da hocejo
tukaj vsi vedeti kaj pocnes. Sploh, ker nekateri trikrat preberejo tvoje
dolge maile, ki govorijo o vsem samo o tvojem problemu ne ..

> Ampak preden začnem klati FC 5 in fizično demolirat prvo mašino (ki
> ima trenutno oba gigabajtna diska), rabim še kak koristen nasvet.

Just DO it ;-]

> To pa pomeni da ne bom imel na voljo pomoči seznama niti pomoči z
> interneta ker bom povozil vse nastavitve in povozil skoraj vse
> particije razen tistih kjer čepijo podatki.

Se vedno ti na koncnu preostane kaksen Knoppix, ce vse preneha delovati,
da bos se vedno lahko na silo prisel do neta in mogoce do tega mreznega
seznama in posredoval .. "vse se je sjebalo, pomahajte?!"

> Ne ljubi se mi tudi sestavljati poštnih računov in tega sranja z dveh
> mašin in starih kopij skupaj. Ali pač kdo ve kako narediti tudi to?

IMAP?

> Klienta sta Thunderbird in Firefox, saj je očitno. Sicer se da
> izvažati posamezne mape s SmartSave, ampak za cel račun skupaj s
> pravili in nastavitvami pa še nisem slišal

Huh .. to bos ganjal na tem routerju?? ;-]

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #77: