Mogoče kdo od vas ve ...

Nabavil sem ProLiant ML110 in dal gor Linux. Med delovanjem je bil
stranski pokrov odprt, saj me je zanimalo kako izgleda mašina tudi
od znotraj. Naredil sem SW RAID-1 in ko so se polja sinhronizirala,
se je strežnik nenadoma izklopil. Odtlej ga ne morem več vklopiti,
poskusil sem ga že odklopiti iz elektrike, pa napajalnik odklopil
z matične plošče, odklopil diske, ... mašina se ne prižge več,
namesto tega spredaj utripa rdeča LED dioda - po 4x in potem malo
pavze. Glede na manual, gre za napako "crowbar", kar očitno pomeni
zaščito proti vlamljanju. Mogoče se je to zgodilo ker sem računalnik
poganjal z odprtim pokrovom? Vendar kolikor sem gledal nima nobenega
stikala, ki bi lahko tako stvar povzročilo ...

Še ena čudna stvar: sinhronizacija diskov (SATA 80GB) je potekala
zelo počasi - cca. 6MB/s, kar je precej nenavadno po mojem (strežnik
je čisto nov, hardware je sestavil HP, ne jaz).

Kakšna ideja?

Hvala in LP,
Nejc
begin:vcard