Janko Harej pravi:
Živjo,

zadeve imam v npr. Calcu - se bom torej malo naučil makre delati. Problem bo le narediti "lepo" uporabniško ime, ki se bo pa tudi razlikovalo od drugih.

lp

Pri meni imajo uporabniška imena priimek in prvo črko imena, kar narediš z lepljenjem stringov, na koncu pa še poiščeš dvojnike in jim še malo spremeniš up. ime.

17.4.07 je *Robert Ludvik* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> napisal/-a:

    Janko Harej pravi:
    > Zdravo,
    >
    > imam ime, priimek, email naslov npr. 1000 uporabnikov
    >
    > rad bi jim generiral uporabniška imena izhajajoč iz imena in
    priimka in
    > geslo (bazirano na uporabniškem imenu ali random)
    >
    > Ima kdo s tem kakšne izkušnje? Ne gre za sistemske uporabnike,
    temveč za
    > uporabnike spletne aplikacije - verjetno to ni pomembno - rad bi txt
    > (csv) datoteko z omenjenimi podatki.
    >
    > hvala in lp

    Obstoječi podatki so že v v preglednici?
    če še niso, jih v to obliko spraviš, vsak podatek v svoj stolpec. v
    naslednjem stolpcu generiraš upor. ime tako, da rečeš, da imajo
    celice v
    tem stolpcu "vrednost stolpca z imenom" & "prva črka priimka"
    (funkcija
    v Calc ali Excel).
    enako lahko ustvariš gesla ali pa uporabiš:
    =(CHAR(RANDBETWEEN(97;122)) & CHAR(RANDBETWEEN(97;122))) &
    _tolikokrat_kot_želiš_dolgo_geslo
    vsak CHAR (...) ti vrne ene malo črko

    (upam, da je vsaj malo razumljivo ;-)
    lp