Živjo!

Na lokalni mreži (navzven imam NAT na ADSL) imam postavljen web in poštni strežnik. Imam tudi notranji DNS strežnik (Debian z Bind 9). Če hočem z notebook-om na mail strežnik, hoče iti na zunanji WAN in ne do notranjega poštnega strežnika. Glede na to, da na notebook-u ne želim dodajati kakšnih rout, bi rad zadevo rešil z DNS strežnikom.

Sedaj se mučim z vpisom v DNS, pa mi ne gre in ne gre.

Prosim za nasvet, kaj vpisati za statično povezavo domene z lokalnim IPjem.

LP,

Boštjan

---
mag./M.Sc. Boštjan Jerko
Boštjan Jerko-Japina s.p., Raziskovanje in razvoj novih tehnologij
Boštjan Jerko-Japina s.p., Research and development of new technologies

Elektronika/Electronics,
Software/Programi:   http://www.japina.eu
slo. blog:       http://www.japina.eu/blog-slo
Eng. blog:      http://www.japina.eu/blog-eng