re

On Wed, 2007-09-26 at 18:49 +0200, Boštjan Jerko wrote:
> Iz "tehtnih" razlogov sem moral dovoliti, da na Ubuntuja namestijo
> lotus domino, kar sicer ne bi bil problem, če ne bi le-ta imel SMTP
> server. Sam pa bi rad uporabil postfix strežnik oziroma uporabil SMTP
> strežnik domina za pošiljanje sistemskih mailov.
>
> Kaj narediti?

Zadeva je sila enostavna in jaz podobno konfiguracijo uporabljam ze
nekaj let. Torej postfix SMTP laufa na portu 25, domino SMTP na na portu
2500. Na dominu nastavis, da vso posto relaya preko
'localhost:25' (torej predaja postfixu). Na postfixu pa zlorabis
transportmap tabelo, da emaile oz. posto za posamezne domene preusmeris
naprej na 'localhost:2500' (torej domino).

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #312: