Hojla!

On 10/10/07, Jure Pečar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Silite v težave.

Temu se reče dodana vrednost ;)

> Vzamite bolj moderen cf card, so hitrosti boljše. Kako je z zanesljivostjo,
> ne vem, nimam praktičnih izkušenj. Boš moral verjeti proizvajalcu.

Proizvajalcu že zaupamo, ampak kako izkoristiti to, kar vemo. Mrbit bo
pa treba svoj storage engine napisat... :)

> Poglejte si jffs in jffs2, mislim pa da obstaja še nekaj fsjev, namenjenih
> CFju.

To je "popular misconception". JFFS2 je namenjen flash napravam, do
katerih imaš surovi dostop, CF je ferari med flashi, ker ima v svojem
ohišju cel kontroler za flash in že dela to, kar ponuja tudi jffs2 za
surove naprave: wear-leveling. JFFS2 na CF/IDE sploh ne dela.

Posebna verzija CF-ja ponuja sistem SiSMART, ki šteje, kolikokrat je
bil posamezen blok zbrisan in napisan - za informacijo, kako utrujen
je CF.

Srečno, M.