On Sunday, October 28, 2007, 22:04:47, Rok Potočnik wrote:

> Pr upgrejdu masine sm dal zram se en disk pa poskusu vzpostavit
> raid mirroring (da nebi bolelo). Ker pa kolkr vem je edini nacin za
> to zlo destruktivn za obstojece podatke na disku, sm se odlocu narest arhiv...

Če imaš 2 diska, kjer so na enem podatki, lahko v resnici mirror
vzpostaviš ne da bi moral prej podatke nekam prepisat - narediš RAID1
mirror z dvema diskoma, kjer pa takoj označiš enega kot manjkajočega
(pri mdadm uporabiš namesto particije kar "missing"). Potem prepišeš
podatke na RAID, in dodaš vanj še drugi disk, da se vzpostavi
zrcaljenje.

> Torej.. problem je verjetno vec kot ociten.. a obstaja kaksen nacin,
> da dobim ven podatke? Ce ne bom dobil ven tist kar je v teh pol mega
> fajla sploh ni panike, gre se za to, da bi rad dobu ven vseh ostalih
> 90% home direktorija! Kaj mi je tle za narditi? NUJNO!!! CASTIM
> PIVO!

Žal, kolikor poznam tar+bzip2, so podatki nerešljivi, ker bzip2 vidi
celoten tar arhiv kot eno samo datoteko, in stisne vse naenkrat - če
torej v sredini nekaj manjka, ne ve, kako rekonstruirati preostale
dele.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Those who live closest arrive last.