re

On Wed, 2008-02-27 at 20:28 +0100, Stojan Rancic wrote:

> Kaj se ti je pa tako zameril ? Precej slovenskih omrezij, pa ne tako
> majhnih, tece lepo na Cisco opremi.

Ne, da ne bo kdo zelo narobe razumel mojo izjavo. Je cisto "decent"
oprema in ja, sem ze naletel na probleme tudi pri drugih vrstah opreme
istega ranga. Tudi jaz imam dosti Ciscota v omrezju, da ne bo kdo
mislil, da zacenjam versko vojno :)

> Cisco Network Assistant je cist lustno, brezplacno orodje za
> konfiguracijo vecine low-mid end Ciscovih stikal, pa se kak
> usmerjevalnik se najde med njimi, in za nekoga, ki se na te zadeve ne
> spozna najbolje sploh ni napacen.

To, da je free je tudi nekaj novega zame (vedno me je za username in
geslo sprasevalo), pa ne prihaja v *nix okusu :(

lp,
 Andraz

--
Humppa all the way!!