Razmisljam, ali bi svoji ADSL narocnini dodal tudi Siol TV, ampak imam en
problem:
Do sedaj sem vso televizijo gledal s pomocjo capture kartic na svojih (linux)
racunalnikih.
Raje se odpovem dodatnim kanalom, kot pa da bi zanje postavljal windows
streznik.

Poskusil sem googlati, in dejansko nasel nekaj strani ki *namigujejo* da se da
siol tv
gledati pod linuxom (menda z VLC?) nikjer pa nisem nasel konkretnih navodil,
kako in kaj.

Me lahko, lepo prosim, kdo usmeri nekam, kjer bi nasel konkretna navodila za te
reci?
Ali bi vsaj bil pripravljen napisati kaj o osebnih izkusnjah na tem podrocju?

Ali je sploh mozno tako gledati?
Ali lahko menjam kanale (recimo s pomocjo kaksnega LIRC daljinca?)
Ali lahko programe kako snemam?