Pozdravljen/-a,

Drustvo LUGOS v sodelovanju z Kiberpipo in mojo malenkostjo s 1.10
ponovno zacenja novo sezono, ze 5. po vrsti, Pipinih odprtih terminov
(POT) <http://pot.kiberpipa.org>, ki se odvijajo vsak torek ob 19h v
prostorih Kiberpipe.

Da pa bi nova sezona imela se bolj bogat program in bi potekala se bolj
uspesno, kot pretekle, te vabimo k sodelovanju in pomoci:

[1] Spletna stran <http://pot.kiberpipa.org> je zelo potrebna prenove in
    azurnosti. Tako, da se se vedno isce nekdo, ki je pripravljen
    urejati mesecni program POT-ov na internetu. Delo z Wordpress-om ni
    tezavno, pa se vecino dela opravi Zemantin vticnik :) Vsi, ki bi na
    tak nacin radi pomagali se obrnite na elektronski naslov
    '[EMAIL PROTECTED]'

[2] Iscejo se sveza predavanja, nove teme in svezi obrazi? Ce si
    zainteresiran sodelovati in predstaviti eno od "odprtih" tem, lahko
    kontaktiras mene direktno ali pa pises na elektronski naslov
    '[EMAIL PROTECTED]'

[3] Ce imas kakrsen koli predlog za izboljsanje samega POT programa,
    kot predlog, kaj in koga bi bilo fino v letosnji sezoni
    slisati/videti to posreduj na elektronski naslov
    '[EMAIL PROTECTED]'.

Hvala in se vidimo od 1.10. vsak torej ob 19h!

Andraz

Drustvo Lugos + Kiberpipa | POT - Pipini odprti termini
www.lugos.si
www.kiberpipa.org
pot.kiberpipa.org

--
BOFH excuse #114:

electro-magnetic pulses from French above ground nuke testing.