re

On Fri, 2008-10-03 at 10:34 +0200, Gupy the Fish wrote:
> s tem se tudi jaz zafrkavam. A mas glede firmwara 2.* kako dobro
> novico?

FuseFS + SSH over Wifi naceloma lepo dela; samo bistveno prepocasi za
neko uporabo.. FuseFS + FTP over Wifi mi pa trenutno sjeba pravice nad
dadotekami, kar mi je tudi v tem momentu neuporabno, ampak se resujem :)

Drugace pa ja, jaz se nisem upgradal firware-a na 2.x, ker se ni tako
lepo hackable, kot prejsni :)

a.

--
BOFH excuse #433:

error: one bad user found in front of screen