Kar pa se tiče mojega pogleda na usmeritve države o odprti kodi, pa bi
zagovarjal nekaj takega:

Nujno se moramo kot društvo izreči o dosedanji direktivi o odprti kodi.
Na zadnje sem bil rahlo pregrob, kar je morda tudi kdo narobe razumel,
za kar se dotičnim opravičujem.

Tekst bi moral biti nekako takle:

Dosedanja direktiva o odprti kodi je napravila veliko dobrega. SLovenci
smo z njeno pomočjo napravil velik korak k slovenjenju odprte kode,
kakor tudi na področju popularizacije odprte kode v Sloveniji. Ob vse
večji informatizaciji družbe pa to ni več dovolj in je taka ohlapna
obveza premalo, da bi zaščitila interes odprte družbe (sem spada tudi
odprta koda) in tudi interes davkoplačevalcev.

Zato bo potrebno uvesti aktivno politiko interoperabilnosti, ki bo
branila slovensko informacijsko družbo pred monopoli in sprejemanjem
zaprtih rešitev temelječih na izrivanju.

... nato sledijo konkretne številke in izračuni ... ali pa vsaj primeri
iz uspešnih držav.

Nato je treba jasno ponazoriti - s številkami - ocitne izgube, ki jih
zaradi take politike, kot jo imamo zdaj ustvarjamo.

To bi bil nek okvir.

Nujno pa se mi zdi, da se dosedanjo strategijo, ki je odigrala zelo
pozitivno vlogo, zavrže, ker trenutno le daje potuho državi, da se na
tem področju trudi, kar pa se v bistvu ne. To je preživeto in daje take
rezultate kot jih. Vsaj ne dovolj dobrih, če gledamo, kaj delajo svetle
zvezde.

Iztok