On Fri, 2009-01-09 at 12:46 +0100, Matej Kovacic wrote:
> Pozdrav,

> Jaz mislim, da se sistemci pač prilagodijo okolju v katerem so. Morda je
> problem v šefih - če bi več zahtevali, bi se več naredilo.

Šefi delajo kar je najbolj pametno. Ne uvajajo odprte kode, ker bi s tem
v svetu, ki ne podpira standardov zmanjšali svojo učinkovitost in to še
na svoje stroške, ker država sistemsko ne omogoča razmer, ki bi jim to
olajšale.

Vse je tako kot je, zato ker premalo naredimo da bi bilo drugače. In to
enim ustreza, nam pa ne.

Zelo v redu se mi zdi, da jim v Munchnu uspeva, da se ne da več skrivati
za argumenti, da je to sistemsko nemogoče izvesti. In tega so se lotili
leta 2001, ko je bil Linux res skoraj da le za v koruzo ...

Iztok