No,

čez nekaj dni sem nadgradil fedoro na desetko. Tam se pojavi pri
zastarelih paketih posvetljen bel izpis (trenutno opažen za kernel,
stara različica). Lahko da gre za varnostne zadeve - vse kar je več, je
bluzenje. Vprašati je treba razvijalce.
No, ko imam pakete rpm od bogvekod skupaj v nekem imeniku in jih je
naložil uporabnik uid 50x, so na ls izpisu obarvani rdeče. Za hec
poskusim fpc in fpc-doc namontirati z rpm kot prej RealPlayer na
devetki. Pogledam yum list in nič. Yu ne nayde. Potem pa yum update in
glej hudiča - fpc se z 2.2.0 prenovi na 2.2.2-3.fc10.
Poskusil bom še localinstall prepovedanega blaga....

Mikka, kaj praviš?

Jože

Jože Klepec pravi:
> Imam razlago.
>
> Namestil sem si RealPlayerGold11. preko rpm. Naredil sem list z yumom
> in glej čudo, obarva se svetlo rdeče. Torej signal da paket ni nikjer
> v repozitorijih, temveč nameščen ročno. Res pa ni podpisan. Prilagam
> slikico PNG, malo manj kot 6K.
>
> Jože

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!