Matic Smerdu pravi:
> Kokodak
>
> Čisto kratko vprašanje bi rad zastavil, če kdo ve svetovati.
>
> Ali je kaj možnosti, da bi v Linuksu (točneje Fedora 7 ali 8 ali 9 ali
> 10..... ali prihajajoča 11) srednjo mišjo tipko uporabljal za dvojni klik na
> primarno tipko. To je desna za levičarje, oziroma leva za desničarje. Ali sem
> prav povedal? Mislim tole za levo in desno.
>

> čiv-čiv
>

>               Poni

Lahko si to prevedeš med globalnimi bližnjicami. In opozorilo - enojni
klik na rolerja premika velikost besedila navzdol v Dolphinu,
Konquerorju, FF/TB. Verjetno še kje - velja z KDE - za Gnome nisem
testiral. It sucks.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!