Matic Smerdu pravi:
> Kokodak
>
> Ko sem prvič nadgrajeval KDE na 4.2.0, se mi je palačinka prismodila, kot se
> reče. Poskusil sem še enkrat in uspelo je. Še enkrat od začetka. Se pravi
> čist sistem - Fedora 10 Live na USB pomnilniškem ključu.
>      Najprej sem nadgradil vse, kar se je dalo nadgraditi..... vse tisto pri
> čemer ni bilo konfliktov s KDE 4.1.2. Potem pa še KDE na verzijo 4.2.
>      Tokrat je uspelo. Ogledoval sem si KDE 4.2 in ugotovil, da sploh nimam
> pojma, v čem je razlika med KDE 410 in 420. Nekako ne najdem nobene razlike.
> [...]
Je ni. Gre samo za lov na hrošče in čiščenje videza. Več drugič, ker me
peklensko bolijo tace - sem zaradi prgišča peska svetlobno hitro
premeril betonske stopnice pred dvema dnevoma.

BTW, jaz imam osebno rajši star pogled menija - je bolj pregleden. Mi
XP/Vista pogled ne pomeni nič. Zakaj pa, če ni praktičen in je grozno
okoren? Edini njegov namen je pridobivanje novih fenov za Linux, nič
drugega....

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!