Pozdrav!

yum med nadgradnjo izpiše tole:
Updating : selinux-policy-targeted 36/163 SELinux: Could not load policy file /etc/selinux/targeted/policy/policy.23: Permission denied
/usr/sbin/load_policy:  Can't load policy:  Permission denied
libsemanage.semanage_reload_policy: load_policy returned error code 2.
[...]
semodule:  Failed!

Podobni izpisi se dogajajo, če poskusim ročno naložit politiko. Stvar me malo skrbi, ker od takrat, ko se je pričelo pojavljati, je nameščenih že lepo število paketov.

Zanimivo se mi zdi stanje po rebootu / zaustavitvi setroubleshootd. Takrat res ne vem od kod se pobere - verjetno ima kak backup conf in rezerva storitev za reload. Staro politiko namreč, ki bi jo namreč najraje kar pofental.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!

begin:vcard
fn;quoted-printable:Jo=C5=BEe Klepec
n;quoted-printable:Klepec;Jo=C5=BEe
adr;dom:;;Golnik 147;;;SI 4204