Ergo, situacija je takale:

Sinope je pameten modem v toliko, da je usmerjevalnik/prehod/požarni zid obenem. To je videti že iz gori napisanega. To kakšne izhode ima (video, WiFi, eth1..4) in vhode ima (wan=eth0, voice1,voice2) pustimo stat. Dejstvo je da notri teče Linux, neki embedded, verjetno BT branded iskratel in preveden v slovenščino. Ko fantom na podpori povem da je to skoraj identično razen ohišja BBCjevim Voyagerjem BT, so skoraj zmrznili. Ja madonca, softver je enak (notri še celo nekje piše Voyager, če ga še niste preflashali!), strojna oprema, ki mi jo izvoli izbrskati, je identična. Torej? So se ustrašili prebega k drugim ponudnikom. Res obstajajo hacki za Voyagerje (link je dol na tleh), ki to omogočajo, lubi Slovenci. Dobro, tega ne mislim. Hočem samo LAN, mogoče v celo okviru VPN. A je to tak hud greh? No ni. Zato pa pomagajte drugovi.
Ta butelj od Sinope 568+ je nastavljen po siolovo pravilno
IPji, da poenostavim:
gw: sinope=192.168.1.1/255.255.255.0, drugi (pcji, zaenkrat dva in trije IP-ji) v isti maski in 192.168.1.n. Sambe si ravno ne želim (en pc je win98 z dokaj solidnim fw - tinypw, avast AV....; toliko da poberem dol stare podatke, potem pa bo nabasal fedoro ali kubuntu).

Drugače je verjetno identičen modem kot BBCjeva serija Voyager, izdelovalec BT (Nekje znotraj mojega modema še celo piše Voyager, zanimivo! Saj tako sem prišel do tega.). Spodaj je link s hacki.
<http://corz.org/comms/hardware/router/other.bt.voyager.routers.php>

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!

begin:vcard
fn;quoted-printable:Jo=C5=BEe Klepec
n;quoted-printable:Klepec;Jo=C5=BEe
adr;dom:;;Golnik 147;;;SI 4204