Matej Kovacic pravi:
Pozdrav,

Glede PSPP projekta - začeti je potrebno najprej z začetnimi bugfixi, ga
pripeljati vsaj do različice 0.8.x, ga tam nekje začeti sloveniti,
Da, tako je tudi moje razmišljanje. BTW, dajte buge reportat (meni ali
pa direktno avtorjem projekta na Savannah).

Jaz sem recimo prijavil bug, da ne zna importat slovenkih znakov v
CP-1250 encodingu ter predlagal rešitev (ker ima SPSS tukaj neke neumne
specifike) in so zadevo pofixali v 10 dneh.

Ce delas na nekem projektu, vrednem 10.000 EUR, si lahko privoscis
"autsorsanje" dela projekta razvijalcem v tujini, tezko pa kandidiras
na slovenskem razpisu, kjer naj bi se vse delo opravilo v tujini.

Če bi se zadeve lotili slovenski razvijalci je to super. Jaz sem le
razmišljal bolj v smeri da je bolj smiselno denar dati nekomu, ki kodo
in projekt že pozna "v nulo" kot nekomu, ki bo tretjino denarja porabil
za to, da se bo s projektom šele pobliže spoznal.

Žal jaz nisem programer, če bi bil pa kdo pripravljen sodelovati pa
lahko precej pomagam s statističnim znanjem.

lp, M.

Pozdrav,

kar se tiče problemov s CP1250 (Windows 9x, tvoj je sicer debian), jih nimaš več toliko, če preklopiš sistemske nastavitve na Unicode (UTF-8). Winsuck rabi nadgradnjo, prav mu je.

Izvenvirjenje je dokaj pravilen izraz.

Drugače je pa vprašanje kvalitete programerja, ki jih v Sloveniji nedvomno imamo odlične. Dobro bi bilo pač stvar malo razbobnati naokoli in sestaviti ekipo pravih "maherjev", ne pa mlečnozobcev. Včasih je za računovodski program (zakompliciran nekako tako kot SPSS, ob trideset strankah) veljalo, da je letna licenca 1500 DEM. To je letno nametalo na kup okoli 20000 DEM, kar je približno toliko gori omenjeni znesek. In to so stvari bile postavljene na dolgi rok, za deset in ne za eno leto, kot mnogi mislijo s temi razpisi enoletniki.

Kar se tiče programerstva: prvi programerji so bili fiziki, matematiki in statistiki ter kak "nor" eksperimentator - šablona, se ve. Zakaj pa ne bi bil to še kdo s FDV-ja? To je še čisti primer šablonskega razmišljanja, da si človek reče: "Jaz ne morem, ker delam to in to/ker delam tako." Lahko, 90% znanj je večinoma že na voljo v obliki priročnikov in dokumentacije v/o programu. Potrebno je samo vse tudi dokumentirati na papir in ne le na računalnik. Torej, najvažnejši so zapiski in izpiski - kot pri izpitih. Jasno, spremembe je pametno izvajati tako, da se staro najprej ohrani kot komentar. Da se stvari s slabega ne spremenijo na slabše ali, tragično, v katastrofo.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference
manual for further debugging instructions.

begin:vcard
fn;quoted-printable:Jo=C5=BEe Klepec
n;quoted-printable:Klepec;Jo=C5=BEe
adr;dom:;;Golnik 147;;;SI 4204