On 07. 12. 2009 23:13, polz wrote:
On Monday 07 December 2009 20:56:12 Jože Klepec wrote:
Pozdrav!

Zanima me, kaj velecenjena skupnost meni o naslednjem (ker so nepomembni
deli matične že nekaj let nazaj pocrkali in sem jih dal spat z mostički,
bližajo se popusti in tako naprej in nazaj):

Nisi povedal, kaj nameravaš z novim računalnikom početi.
Ja, to sem ga pa resnično pihnil, priznam. Seznam tako na oko:
pisarniški in statistično-analitični programi,
razvoj / lokalizacija aplikacij,
ekstremistična grafika (predvsem 3D rendering in animacije),
malo nujnega interneta (torrent, mail, brskalnik).
File server to ne bo, mogoče bom tudi sestavil kako linux distribucijo na njem. Majhnega diska ne rabim ker je to prvič investicija v prihodnost in drugič sem len za čiščenje (policija, dobrodošla!). Tretjič obstajajo eksterci, ki so mi prva naslednja investicija.

lp, Jože