Hoy-hoy

Nekaj hecnega se dogaja v Ljinuksu - 12 fedrov. Ikone na desktopu so podivjale.
Ena je čisto micena, ena je grozno ogromna, vmes je pa nekaj še kar normalnih.
A kaj, ko pa se vse skupaj sploh ne zmenijo za nastavljanje -
Nastavitve / Sistemske nastavitve / Videz / Ikone - napredno. Lahko nastavim 22
ali pa 48, pa ni nobenega učinka.

V Live distribuciji z USB ključa sem imel take težave. A menil sem, da so tam
pač šparali s prostorom in niso dodali kake pomembne stvari. Zdaj imam pa pravo
robo na DVD-ju, pa je isto.

Mimogrede, ali kdo ve, zakaj mi Fedora 12 kar naprej izklaplja Numbers Lock?
Zdi se, da takrat, kadar kak program zahteva šefovo geslo. Ampak potem pa noče
nazaj vklopiti. To mi gre res grozno na živce, da kar naprej številke naenkrat
ne delajo, pa moram spet ročno vklapljati.

Lep toda malo trčen pozdrav pošilja

              Poni