Kokodak

Zdajle pa razmišljam o internetu "v konzervi". Tri firme ga ponujajo pri nas.
PTT, tista vinska..... kako se že imenuje..... aja, simobil, ali nekaj takega
in pa T-cvaj. Problem je v tem, da se mi ne posreči dobiti podatka, katero
stvarco konkretno pakirajo v konzervo v kateri firmi. Zanima me, če je kakemu
od članov spoštovanega slovenskega občestva katero od teh zverinic uspelo
prepričati v delovanje v Ljinuksu in pa katere čarobne besede je za to
uporabil. Kolikor vem, so vse tri stvarce tipa USB. Ali je morda katera vgradna
- za v kišto?

Lep pozdrav in pa eno kepo v fris (če le lahko to razumete kot izraz
naklonjenosti) vam pošilja

     Poni