On 26.3.2010 13:45, Babarovic Ivica wrote:
Lep pozdrav!

Zanimajo me resitve v zvezi z Hardware Raidom in SATA diski.
Imam dosti sistemov z hot-swap disk bay-ji ki pa trenutno tecejo
v software RAID1 nacinu. Razmisljam o prehodu na hardware raid
kjer bi lahko pokvarjene diske zamenjal brez intervencije v OS.

Kje in kaksne kartice nabaviti. Imam vglavnem SATA diske.

LP

Do sedaj sem vedno uspešno uporabljal vse mogoče raide v IBM (recimo x3650) ter HP (Proliant DL) strežniki... S tem, da me je HP zaradi hpacucli komande dosti bolj razveselil kot pa IBM... Za slednjega sploh nisem zasledil kakih uporabnik orodij v Linux okolju...

--
LP, Rok