Howdy!

Ubuntu 12.04 je dobil nov paket openssl s poflikano luknjo približno pol dneva
po objavi luknje. Torej to ne more biti razlog za nadgradnjo. Pa ne rečem, da
nadgradnja ni bila koristna ;-)

> Pri ostalih hostih spremeni ServerName. VirtualHost pusti pri miru.
>
> VirtualHost ti pove, na katerem IP naslovu naj strežnik posluša.
>
> ServerName ti pove, kaj mora biti v Host: polju zahteve, ki bi jo rad s tem
> VirtualHostom poserviral. Primer zahteve:
>
> http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec5.html

Pa še ena težava zna biti: ime pri direktivi ServerName ne sme imeti na koncu
slasha/poševnice ... saj gre za ime serverja in ne del URIja:
http://httpd.apache.org/docs/current/mod/core.html#servername

Peace!
   Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc