Sam sem naredil tabelo v mysql shellu in pozneje ugotovil, da je pod
swedish kodno tabelo. A mi lahko kdo pove kako se nastavi collation na
utf8_slovenian_ci ob kreaciji (baze in) tabele?

Potem sem (vnesel nekaj podatkov in kasneje) v phpmyadminu spremenil jezik
varcharov na slovenščino, a mi ni uspelo spremeniti že vnešenih podatkov.
Ko sem v mysql shellu spremenil spačke v šumnike mi je pa izpis v PHPju
pokazal krace. Toda od takrat ko sem nastavil jezik tabele mi sicer
shranjuje besedilo s spački namesto s šumniki, PHP izpis pa mi jih spet
prikaže s šumniki - pravilno.

A kdo ve kako tudi zapise v bazi dosegljive preko mysql shella in select *
from table ...; in v phpmyadminu nastaviti "jezik", da bo domač, slovenski?

Če ima kdo idejo zakaj je prišlo do tega, ima podobno izkušnjo ali idejo
kako to rešiti naj mi prosim pomaga.

Vnaprej hvala, s srčnimi pozdravi, Gregor

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/    ♥ Always, Gregor Leskovšek