Zdravo

Poleg delavnic z NVO-VID in poskusu lastnih delavnic ter dela bi mogoče od druge polovice leta lahko v Lugosu bil bolj aktiven. Vem da sem ob novem brskanju, hočem rečt po vsaj 15+ letih, po Lugosovi spletni strani naletel na projekt Lisa ...v fb skupini Linux Slovenija smo se malo pogovarjali kako narediti delovno okolje za povprečnega uporabnika ..predstavitev projekta Lisa se mi zdi en tak lep primer, kako bi spisali smernice in povdarili softwer z katerim bi pokrili večino uporabniških razvad za delo. Pa da ne naštejevamo samo pro pa cons z win variante lahko mogoče tudi naredimo sezname želja? ..vsekakor bi s tem lahko pomagali vsaj kakemu IT-jevcu/programerju