I'm posting this in norwegian, since I'm trying to create a usergroup for
MapInfo in Norway.
For all you others...well the letters may look funny...so hit "delete" or read
and smile.
(yeah, I know my name is funny :-D)

For en tid tilbake tilbrakte jeg høstferien i Danmark og fikk anledning til å
være med på et møte i den danske brukergruppen i MapInfo.
Dette var serdeles fruktbart, både faglig og sosialt sett. Jeg personlig sitter
mye alene med mine kart og programmer, og bruker sikkert mye tid på ting som
andre asllerede har funnet en løsning på. På den andre siden har sikkert jeg
funnet opp "hjul" som andre sliter litt med...eller som man ikke visste var
mulig.
Derfor ønsker jeg å lodde stemningen for å finne ut om det er noen interesse
for en brukergruppe her i Norge. Form, innhold etc. kan vi sammen finne ut av,
men en tilsvarende oppbygging som den danske kan kanskje være en mal for oss?

Er dette av interesse for deg eller noen du kjenner, så ta kontakt med meg
privat:
mvh Rune
[EMAIL PROTECTED]
tlf: 23 00 23 11

ps: ikke send svaret til lista, siden det er svært få på den som snakker vårt
språk