1. Place the buttonpads/toolbars where you want them
2. Rightclick on any of these buttonpads/toolbars
3. Check the Save as default at the bottom of the dialog

Peter Horsbøll Møller
GIS Developer
Geographical Information & IT

COWI A/S
Rugårdsvej 55
DK-5000 Odense
Denmark

Tel     +45 6313 5013
Direct  +45 6313 5008
Mob     +45 5156 1045
Fax     +45 6313 5090
E-mail  [EMAIL PROTECTED]
http://www.cowi.dk
COWI GIS konference afvikles i dagene d. 2.-3. september.
Se yderligere oplysninger på  www.cowi.dk/Div04/Profiles/nyheder.asp