  From: silvia simarmata
  To: mediacare
  Sent: Friday, February 09, 2007 2:58 PM
  Subject: [mediacare] Help! Tempat pemakaman untuk binatang peliharaan

            Dear Mods & Temans..

  Saya butuh informasi tempat pemakaman untuk binatang peliharaan (khususnya
anjing).
  Saya sudah mencoba telpon ke kebun binatang ragunan di nomer 021 7888
47105/06, nada sambung ada tapi tidak ada yg mengangkat, jika temans ada
referensi tolong japri ke saya ya.. urgent banget..

  Terimakasih ya..
  via

---------------------------------
  Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited.

---------------------------------
  Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.

  Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.

http://www.eset.com

8:00? 8:25? 8:40?  Find a flick in no time
 with theYahoo! Search movie showtime shortcut.

Kirim email ke