Salut, Meego-dev.

Te-am invitat mai demult să te înscrii pe Facebook, acum am vrut să-ţi
reamintesc că odată ce te înscrii vom putea să luăm legătura on-line, să facem
schimb de fotografii, să constituim grupuri și să organizăm evenimente precum
și multe altele.

Îţi mulţumim,
Iulian

Pentru a te înscrie pe Facebook, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/p.php?i=1035351062&k=Z6FYZ2V2S3TF6BD1QJ36PWWWQSIB42VDWSFRD&r

Already have an account? Add this email address to your account
http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=meego-dev%40meego.com&c=77c0d3f91581a3d368f5ade3778900b6.meego-...@meego.com
 a fost invitat de către Iulian Basescu să se alăture comunității Facebook.
Dacă, în viitor, nu doriți să mai primiți emailuri de acest tip de la Facebook
apăsați pe legătura de mai jos pentru a vă dezabona.
http://www.facebook.com/o.php?k=d53e27&u=100000833136426&mid=20df391G5af34222e72aG0G8
Reprezentanțele Facebook se gasesc la 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA
94304.