Companys de MHB:

Jo també estic confusa. A aquesta llista hi ha molta gent i sols volia evitar  que se pogués entendre que algú fa còpies pirates .Ja s’ ha demostrat que no és així i que cadascú faci el que vulgui amb el ser Emule o Kaza.

Pens que si n’ Emilià no pot anar a la reunió, s’ ha de canviar el dia o fer-la el divendres més tard,

Com deis s’ hauria de fer un ordre del dia, per exemple:

1)     Organització de la pàgina web i distribució de funcions.

2)     Programació de noves activitats.

3)     Actes en el 2006 per a commemorar  els 75 anys de la II República i el 70 de la Guerra Civil.

Per la meva part esper la reunió per a fer cap oferiment o assumir cap funció a la pàgina web.

Joana

Respondre per correu electrònic a