Hola Margalida
Ja m'ho pensava. No importa modificar l'hora. Però per altres reunions, ja sian de MH o del tipus de divendres qui ve, es millor fer-ho en dissabte horabaixa o al matí. Crec que l'experiència de la primera reunió a a la que vaig anar fou prou satisfactoria pel dia i l'hora. De totes maneres que no es digui que pos trabas a la reunió. que tot continui com fins ara. Miraré avui vespre de xerrar amb aquestes famílies i els hi comentaré lo de la reunió. Si estan interessats vos ho comunicaré i de passada mirarem de traçar una ruta o possibles solucions.
Rebeu una cordial salutació.
Marçal
From: Margalida Capellà <[EMAIL PROTECTED]>
To: memoriadelesilles@www.softcatala.net
Subject: [memoriadelesilles] Re: [memoriadelesilles] Re: [memoriadelesilles] hora reunió desapareguts
Date: Tue, 10 May 2005 15:02:49 +0200

Marçal, precisament hem posat l'hora més prest per la gent gran que vol venir. Na Ma. Antònia Oliver Paris trobava que si quedàvem a les vuit i tots volen donar el seu testimoni, acabaríem massa tard.

Me sap greu, se t'acud una manera que vagi bé a tothom? Potser per a aquesta reunió ara és precipitat canviar l'hora, i per a la següent la podríem fer més tard. Jo me vaig oferir a la reunió de divendres a traslladar-me a qualque poble en cas d'haver-hi familiars interessats en ser informats, no sempre s'ha de fer tot a Palma.

Salutacions

Margalida

Respondre per correu electrònic a