Sent: Thursday, May 19, 2005 1:19 PM
Subject: RE: [memoriadelesilles] Hola Illes

Salut Javier,
Supós que ja t'has posat en contacte amb Julian Casanova, que dirigeix un equip a la Universitat de Zaragoza, que du molts d'anys treballant sobre la guerra a l'Aragó. Continua sent de consulta "El pasado oculto. Fascismo y violencia en Aragón (1936-1939). Editat per Mira de Saragossa.
A jo m'interessa llegir les vostres publicacions i estaré encantat de rebre-les.
Benvingut a la llista.
Salut
Xavier