Jaume:
Estic treballant en els l'homenatges a Pere Capellà i Llorenç Capellà i,
en un llibre titulat precisament "Memòria històrica" que he de lliurar a
l'editorial. Evidentment la gent que treballam en aquestes tasques i en
moltes altres no tenim temps per a estar contestant cada dia les folles
i irracionals provocacions de l'extrema dreta nostrada. Tenim massa
feina per caure en les provocacions dels rebentistes iniciades amb els
insults de Josep Palou, com molt bé saps.
Per tant et deman que, a partir d'ara, tan sols em facis arribar el
resum mensual dels treballs (sense incloure els insults que he rebut
darrerament).
En la meva família tenim un discapacitat psíquic. Lluny de la meva
intenció molestar ningú ja que sé, en carn pròpia, el que això significa
i ningú m'ha de venir a ensenyar res al respecte.
Però dit això i per a concloure aquesta breu nota et diré que: amb
l'extrema dreta que ens ha provocat, cap respecte. Si ha actuat des de
postures filofeixistes curulles d'una irracionalitat total, els
antifeixistes ho hem de denunciar.
Esper no em facis arribar més provocacions del tipus dels que ja he
rebut. Més de trenta anys en la batalla antifeixista (la primera
detenció va ser a començaments dels anys seixanta) es mereixen una mica
de consideració.
Una forta abraçada.
Miquel López Crespí

Respondre per correu electrònic a