Benvolguts companys

Ja sé que s’ha repetit varies vegades quin és l’objectiu d’aquesta llista i ho tenc molt clar, però a vegades una persona no pot callar davant lo que considera una gran injustícia, pel fet de viure a Barcelona, no estic massa al tanto de lo que passa a Mallorca i pel mateix fet puc ser bastant imparcial, estic lluny de qualsevol “capelleta” i d’intrigues palatines. Potser en Miquel no hagi emprat paraules apropiades per defensar-se però jo entenc molt be la seva indignació, hem lluitat molt d’anys junts quan molt poca gent encara  ho feia, sense treure més profit que la satisfacció de haver lluitat per lo que creiem just, no crec que persones com ell hagin de ser l’objectiu de les ires dels que en teoria lluiten per lo mateix, el enemic no és ell. I vos deman perdó una vegada més per sortir del tema, vos promet que serà el darrer pic.

Parlant del tema de la llista, jo des de Barcelona puc fer molt poc, però qualsevol fil que vos dugués a Barcelona, parla amb algú, cercar algun document, sabeu que podeu comptar amb mi. A Mallorca mon pare em contava que a un veinat seu del carrer de Sant Bartomeu, era el padrí de una companya meva d’escola, el varen anar a cercar a ca seva, estava malalt, el tregueren del llit i el varen afusellar, havia votat la república, miraré de trobar la seva neta per si pot aportar més dades.

Una abraçada a tots

 Conxa Fortesa

>From: <[EMAIL PROTECTED]>
>To: <[EMAIL PROTECTED]>
>Subject: Re: Mem. Hist. - Protocol
>Date: Mon, 12 Jan 2004 09:49:07 -0000
>
>Jaume:
>
>LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ ÉS ABSOLUTA!!
>
>Des del meu punt de vista, com tu dius, tothom és lliure d'expressar
>el que vulgui. Si el sr. López Crespí em vol titllar de malalt mental,
>allà ell! Si vol rectificar que rectifiqui i si no, del seu pa en farà
>sopes. Ell mateix ja ha quedat ben retratat amb les seves paraules.
>
>El que jo no he fet ni faré mai és proposar la censura o la seva
> [...]

Dale rienda suelta a tu tiempo libre. Encuentra mil ideas para exprimir tu ocio con MSN Entretenimiento

Respondre per correu electrònic a