Uep. Jaume, so men Pau de Calonge. En el missatge en que hi havia el llistat de tots els components de la llista no m'hi he vist reflectit. Crec que una vegades m'anomerares per un altre nom i potser no l'has canviat. repetesc les dades:

Pau Vadell i Vallbona

[EMAIL PROTECTED]  de calonge.

un altre punt que volia comentar-te, i ja ho vaig fer a la tancada de la UIB, podries tel. un dia per parlar sobre la projecció del documental a la UIB. Des de la CEPC ens encarragariem de cercar lloc i d'anunciar-ho a la facultat.

Ja diras coses. El tel. contatcte és: 639544898 els matins.

Sort i ventura!

Encuentra a tu media naranja entre los perfiles que más te gusten. Toda la magia del romance en MSN Amor & Amistad.

Respondre per correu electrònic a